Internetové podnikání je stejně jako kterýkoliv jiný byznys dokonalé pouze tehdy, když vynáší. Tedy když jsou z něj plynoucí příjmy o dost vyšší než výdaje a tím pádem se tu dá vydělat na živobytí. Kdo se věnuje právě takovému výnosnému podnikání, ten může zažívat slastné chvíle úspěchů, protože mu nic zásadního neschází.
Ale co mají dělat internetoví podnikatelé, jejichž byznys je hodně vzdálen od ideální situace, tedy není výnosný? Ti aby si zoufali.
Jenže zoufat si nemá v podstatě smysl. Jistě, je logické, že neúspěšným podnikatelům nezbývá nejednou nic jiného než ony pověstné oči pro pláč, ale přesto by to nemělo u zoufání si skončit. A takoví podnikatelé, kteří zažívají podnikatelské neúspěchy kvůli nízké návštěvnosti na jejich webech, by měli zkusit cokoliv, čím by se dala taková situace napravit.
A jak se zvyšuje na opomíjených webech návštěvnost? Jak se pro ně shánějí další a další návštěvníci, z nichž se později stávají v ideálním případě zákazníci, utrácející zde svoje peníze, a tudíž živící právě ony internetové podnikatele?
Velmi často pomáhá propagace. Všichni víme, k čemu je reklama, a když se pak v tomto specifickém případě zvolí PPC reklama Praha, tedy reklama založená na měřitelnosti počtu kliknutí na ni a na placení úměrně počtu takových prokliků, je velice pravděpodobné, že si právě díky ní najdou na určitý web cestu ti praví zájemci, které tato osloví a přiláká.
A určitě není zbytečná ani optimalizace pro internetové vyhledávače, tedy SEO Brno, která rovněž pomáhá nalézat podnikatelským webům jejich návštěvníky a zákazníky, a to vylepšováním pozice odkazu na optimalizovaný web v internetových vyhledávačích, které rozhodují značnou měrou o tom, co kdo na internetu uvidí.
Takže ten z internetových podnikatelů, který sází na správnou reklamu a optimalizuje, zažívá úspěchy i tehdy, když to s ním zprvu kvůli nedostatku návštěvníků nevypadalo ani trochu dobře.